Елхичка от прежда

Здравейте,
готови ли сте за посрещането на новата 2014?
Аз все още се подготвям, защото днес бях и на работа, но няма как. Исках в последната си публикация за тази година да ви покажа още нещо коледно, за да не е прекалено смешно и неактуално да ви занимавам с такива идеи след като всички празници окончателно приключат и вече сме забравили за тях.
За съжаление тази Коледа отмина изключително бързо и сякаш дори не я усетих. Сякаш не разбрах, че настъпи, а сега и че идва следващият голям празник! Има още доста неща, които направих през този месец, но така и не успях и наистина нямах никакво време да ви ги покажа, така че скоро ще гледам да го сторя.
Миналата година направих за вкъщи едно коледно дръвче от прежда, което ви показах. Една приятелка много го хареса и поиска да направя едно и за нея и нямаше как да й откажа! Доста бавно става и е нужно страшно много търпение, но с достатъчно желание всичко става. Постарах се да е малко по-различно от нашето, а дори и по-хубаво. Сложих му едни мини шишарчици, които моят приятел ми събра, докато имаше работа в резиденцията на царя, така че може дори да се каже и че са благородни шишарки ! Много ми хареса как се получи и дори се замислих дали да не добавя и на нашата малко от тях.


Това беше от мен за тази година! Пожелавам на всички много весело изкарване на новогодишната вечер и много положителни емоции!


Коментари