Късна Коледа - ден втори

Здравейте,
Продължавам с коледното настроение, въпреки че отдавна вече нито е Коледа, нито пък е зима като зима навън 
Показвам ви още една много любима картичка, която направих през декември:



Използвах едни от най-любимите ми хартии - на Kaisercraft. Да, определено тази фирма се превърна в мой фаворит! Харесват ми много и печатите им, разбира се! Всяка една от хартиите е с изключителен дизайн, да не говорим, че половината са частично лакирани, а винаги отзад има и няколко страници с изрязани елементи, които да допълнят проектите ни по неповторим начин. Ех, сега, ако ми платят и за реклама! Ха ха шегувам се, разбира се!  

Не знам за вас, но аз съм влюбена в блокчетата на Kaisercraft и ми беше много трудно да започна да режа от тях. А печатът с еленчето е просто уникален! Ще видите още една от следващите картички с печат от този комплект - страхотни са!

Тук, за пръв път реших да разръфам краищата на хартията и за целта си взех уреда на Tim Holtz за състаряване на краищата. Много ми хареса как се получи! 


Това е и една от причините да се включа в предизвикателството на Хартиени вълшебства - едно ново начало с използването на този инструмент.

Включвам я и в Card mania, където всичко е позволено! 

I will join in Simon Says ,,,, Ice Inspiration


Благодаря, че се отбихте отново! Пожелавам ви коледния дух да не ви оставя и вас! До утре!








Коментари