Картички за Свети Валентин - ден шести

Здравейте и Честит празник на всички влюбени, обичани и обичащи, както и на тези, които почитат българския Трифон Зарезан!

Аз се ориентирах повече към първия празник и наминавам да ви покажа и последната картичка (тъкмо на време) от поредицата за 14 февруари. Ето я и нея:




Според мен няма какво да обяснявам по нея. Тя е толкова изчистена и семпла, напълно подходяща за подарък за мъж. Общо взето това ми беше и главната цел за всички от показаните картички - да са подходящи и за мъже, защото според мен, женската част е по-активна в подаряването на такива неща. Тази стана фаворит на приятеля ми =)
Напоследък паусът ми се превърна в любим хартиен материал и много обичам да го използвам в проектите си. Стои много фино и изискано според мен. Дано да ви е харесала!

Предизвикателства:



Оставям ви да празнувате (независимо кой от двата празника) и ви пожелавам весел и приятен уикенд!






Коментари

  1. Винаги познавам ,че съм дошла в твоя блог! Много е стилно тук!
    А освен това днес е романтично и накак си - шоколадено!
    Благодаря ти, че участва в Card Mania Challenge !
    Усмивки,
    Кали

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна Валентинка! Благодаря ти, че ни я показа в Хартиени Вълшебства :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар