Албум/книга за пожелания в резеда

Здравейте,
Това албумче отдавна е в ръцете на новия си притежател, но днес реших най-накрая да го споделя с вас. Всъщност, то може да се ползва и като книга за пожелания, понеже оставих страниците му бели. Използвах свежата резеда, която започва да се превръща в мой любим цвят. Актуална е в момента и с посрещането на пролетта. Дори притежава едно излъчване, напомнящо ми за вече отминалия Великден. Става за всякакви поводи, което беше основната ми цел.









И понеже много се хареса и от други хора, ми се наложи да го повторя, с малки разлики. Те са доста леко забележими, но не ми се искаше да е абсолютно същият. Качеството на последната снимка е доста лошо, но ми се наложи да го снимам вечерта.



А към албумчето направих ето тази мини картичка в същата тоналност.
Надявам се и двете албумчета да поберат много хубави спомени и пожелания.
Лека вечер!

Follow my blog with Bloglovin










Коментари