Сватбен албум с морски нотки на Ели и Жил

Здравейте!
За пръв път ми се налага да правя морски албум, и то за сватба. Както се досещате, сватбата беше с морска тематика, във Варна. Албумът ми го поръча Стефи (един прекрасен човек) с много плахи стъпки, защото не беше сигурна дали подаръкът ще се хареса на булката, която има много фин вкус. Така дойде обещанието ми албумът да е максимално изчистен. Честно казано, това малко ме притесни и мен самата, защото много се стараех някъде да не се получи малко по-претрупано.
За пръв път използвах халки за албум и много ми хареса как стои. Албумът е с размери 20 х 25 см, с 50 стр. Отново в мой стил - с множество печати, пудри и изрязани елементи.
Тъй като снимките са много, ама много ужасни, подбрах възможно най-свестните, за да ви го покажа. Надявам се да ви хареса, а аз разбрах, че освен на младоженците, така и на френските сънародници на Жил се е харесал страшно много, заради което и аз съм щастлива. =)







Най-любимата ми страница:


















Challenges:


Спокойна неделя от мен и до скоро!


Коментари

  1. Oh this is so beautiful and the details on each page are lovely
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен албум. Много нежен и изпипан. Харесват ми ембоснатите страници и дребните елементи по тях. Успех и късмет :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар