Книга за пожелания за сватба и покани с пиленца - Мими и Вальо

Здравейте,
позагубих се малко, но доста неща ми се натрупаха като ангажименти напоследък и нямам време да напиша една публикация. Днешната ще е много кратка.
Това е първата книга за пожелания, която правя за сватба. Сватбата беше на моя много близка приятелка, на която ѝ изработих и покани. От тях не съм много очарована, но въпреки колебанията ми, реших да ви ги покажа, понеже булката и гостите много са ги харесали. Пиленцата бяха много важен и основен елемент, тъй като влизат в тематиката на самата сватба. Показвам ви всичко:




А ето и поканите. Първата е за кумувете. Много се чудех с какво да е по-специална и различна от останалите и реших в крайна сметка да направя отпечатаните дантели със златна пудра. Тези на гостите са с кафяво мастило.





Доста семпли станаха, но преминахме през няколко варианта и като краен остана този. Радвам се все пак, че се харесаха, макар че аз съм малко резервирана в това отношение, но пък за лееееко оправдание, ще добавя, че това са първите ми покани!
Хубава вечер от мен!

Коментари