Картичка - кавър в преобладаващо червено


Едно усмихнато момиче ме помоли да направя картичка за рождения ден на кумата й, и понеже си хареса една вече отдавна направена от мен, ме помоли, ако може да я повторя или да направя подобна на нея.
Аз не обичам да се повтарям, но в някои случаи има изключения. Например, ако става въпрос за нещо любимо, нещо, което много ми е харесало като краен резултат, бих се съгласила да повторя, но винаги се стремя да променя нещо, макар и малко. Тук, се оказа, че промених повече неща и пак двата варианта са доста сходни и почти еднакви... Дизайнерската хартия, която съм използвала при оригинала вече я нямах, така че се наложи сама да си направя такава с един от любимите ми стенсили на Memory box. Успях да спазя същия цвят, промених и централния елемент, както и белите ембоснати флорални мотиви върху черния картон, които намалих значително до едно - единствено цвете. Така ми хареса повече дори, и мисля, че копието стана по-добро от оригинала - нещо, което по принцип не се случва често. ☻
И само да допълня - използвах червеното мастило на Memento - Lady bug, но не знам защо винаги наподобява повече на розов домат като цвят!





А ето и двата варианта за съпоставка:


Предизвикателства/Challenges:

Хубава и приятна неделна вечер!


Коментари

Публикуване на коментар