Шев и кройка

Здравейте,
Обичате ли и вие шевовете по проектите си? Аз отдавна много харесвам да слагам такива по моите картички и албуми и до скоро използвах помощта на печати, които създават този ефект. Но това не ми беше достатъчно и отдавна обмислях идеята да си купя шевна машина, с която да правя истински шевове и ето, че вече я имам. Е, не е толкова лесно, колкото си мислех, но още се уча и на това се дължат и кривите ми шевове, но пък в този стил, в който творя, според мен, това дори е повече предимство, отколкото недостатък.
За това реших да ви предизвикам и вас да използвате вашата шевна машина, или пък ако нямате такава, да си нарисувате или напечатате декоративни шевове по проектите. Заповядайте в моето предизвикателство в Картичкофурии на тема "Шев и кройка". Ще очаквам с нетърпение да видя какво ще ми покажете!
Ето и моята раздърпана и опърпана зашита картичка:





 Challenges:

Коментари

  1. I love the texture and dimension on your card. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

    Cathie ♥

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар