Моята 2017

2017!... Изпратих я с широка усмивка, но и с нотка горчивина. Донесе ми едни от най-красивите и незабравими емоции, които някога съм изпитала. Донесе ми от всичко по много - радости, щастие, вълнуващи и нови усещания, а накрая за контраст - и тъга.
Ще я помня завинаги с това, че беше годината на големите промени.

Посрещнах я с надежди и очаквания за повече успехи, щастие, любов и здраве най-вече.


Но въобще не подозирах, че с настъпването си още, тя вече ми носеше най-големия подарък. Само 13 дни по-късно (на 13 януари, петък), с моя приятел разбрахме, че ни чака голяма радост през новата година. Едно миниатюрно същество с размерите на боровинка вече живееше в мен.




С течение на времето и нарастване на коремчето, започнах все повече и повече да се влюбвам в това малко човече, което се превърна в част от мен, а новината, че ще е момче ни направи много щастливи.
2017, обаче, не спря да ме изненадва. През март месец, с моя приятел решихме да направим една от най-големите ни крачки и да сключим брак.
Общо взето, половината от бременността ми премина в трепети и подготовка за нашата сватба. Доволна съм, че успяхме да я организираме с много желание и лекота, а самият сватбен ден се превърна в един от най-прекрасните и незабравими в живота ми.























След сватбата прекарахме дълъг и страхотен меден месец.
8 септември!... Навръх прекрасен празник - Малка Богородица, се роди и нашето чудесно детенце, което кръстихме Кристиян. Той ни донесе една от най-големите радости и преобърна живота ни.













По-щастлива година от тази нямаше как да бъде, но за съжаление, като във всяка житейска история, ни се наложи мигновено да преживеем неприятен обрат. Стъпихме отново на земята, защото загубихме човек от семейството и това ни показа съвсем отчетливо и ясно, че животът е една голяма крива - със своите спадове и възвишения.
2017 година беше лавина от емоции, приключения и обрати. И макар и с горчив привкус накрая, ще се обръщам с носталгия към нея, защото освен, че ни взе, тя и ни даде много.
През новата 2018 година си пожелавам здраве. Здраве за мен и цялото ми семейство. Пожелавам си и повече радости, и моменти с най-близките ми хора.


Пожелавам и на вас повече радости, здраве и моменти с най-близките!
Благодаря, че бяхте с мен!

Коментари